Kategori: PHP

Php Sözlük Scripti Hakkında

Israrla sözlük başvuruları gelmeye devam ediyor, ücreti duyulduğunda “vay canına çok pahalı deniyor”. Oysa ki biz bu sözlüğü yıllık bir ücretle değil, tek seferlik bir ücretle sunuyoruz. Yani bir kuruyoruz, sizin oluyor. Sözlük elli yıl ayakta kalsın, yine destek olmaya çalışıyoruz. Hadi …

» Devamını okumak için tıklayın

Php Sözlük Scripti

Ekşi sözlük ile beraber oldukça popülerleşen internet platformlarından biri sözlükler oldu. Biz de bir şekilde girişmiştik vampircik.com ile. Daha sonra kodlar dağıldı falan filan. Ortalarda open source olduğu söylenen, fakat open source mantığının yanından dahi geçmeyen bir hazır sözlük mevcut. Öyle ki …

» Devamını okumak için tıklayın

Facebook Application Yapmak?

Her yerde facebook, herkeste facebook Hatırlıyorum da bir sıralar yonja.com diye bir şey vardı aynen facebook gibi. Fakat bu örnek biraz daha farklı. En azından limitler var (esasında oldukça limit var), en azından İngilizce bilmeyenler pek etkin olamıyor. Bu da (en azından …

» Devamını okumak için tıklayın